• اصفهان، خیابان 22 بهمن، خیابان شهید جمشیدی، پلاک 27، ساختمان نارون

مهندسی معکوس ، طراحی و ساخت

مهندسی معکوس (Reverse Engineering) به عنوان پلی برای ورود به دنیای طراحی کامل، در کشورهای در حال توسعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مهندسی معکوس جایگاه‌ ویژه‌ای در کاربردهای صنعتی داشته و سعی دارد با نگاهی متفاوت محصول مشابهی را تامین نماید.

مهندسی معکوس ، طراحی و ساخت نارون

شرکت مهندسی نارون صنعت یک شرکت است که در زمینه مهندسی معکوس، طراحی و ساخت قطعات صنعتی مکانیک و الکترونیک فعالیت می نماید. این شرکت، هدف خود را توسعه تکنولوژی های پیشرفته و ارائه خدمات به روز در زمینه ساخت قطعات قرار داده است. ساخت قطعات مهندسی معکوس، اندازه گیری با CMM، مدلسازی سه بعدی، تهیه نقشه های فنی، تهیه نقشه های ساخت، CAD/CAM/CAE، تراشکاری CNC ، فرزکاری CNC، سری تراشی CNC، ماشینکاری قطعات سبک و سنگین و طراحی و ساخت سازه های فلزی، خدماتی است که شرکت مهندسی نارون می تواند با استفاده از تجارب قبلی، دانش روز و نیروهای مجرب و ورزیده، در مراحل مختلف ارایه نماید.

دستیابی به دانش فنی ساخت هر نوع قطعه و مجموعه مستلزم شناخت دقیق سیستم عملکرد و ارتباط آن با اجزای دیگر است و با توجه به اینکه زمینه تخصصی شرکت نارون می باشد، این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان، فرآیند تدوین دانش فنی و مهندسی معکوس را از روشهای سنتی – که موجب اتلاف هزینه و زمان و همچنین عدم برآورد خواسته های مورد نطر از قطعات ساخته شده می شود – خارج کرده و برای آن روش استاندارد و یکچارچه ایی تدوین نموده است که با این روش می توان قطعات و مجموعه ها را مشابه نمونه های خارجی و با همان عملکرد تولید نمود. خدمات مهندسی معکوس در فرایند بومی سازی و ساخت داخل، به شرکت ها کمک می کند که صرفا به کپی کردن دستگاه بسنده نکنند و دانش فنی محصول مورد نظر را بدست آورند تا بتوانند در آینده آن را بهینه کرده و یا تغییراتی در دستگاه مورد نظر ایجاد کنند.

پروژه های انجام شده در واحد مهندسی معکوس ، طراحی و ساخت نارون

مهندسی معکوس و ساخت قطعات مکانیکی و الکترونیکی شیر برقی ASCO مدل NC , NO

توربین میتر 4 اينچی _ PD میتر 4 و 12 اينچی

پمپ روغن دنده ای (Gear Oil Pump)

Motor operated valve : شیرهای صنعتی مورد کاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

طراحی و مهندسی معکوس و بومی سازی دستگاه ضخامت سنج ورق های نورد گرم